The Sandbox Rotterdam

  • Loctie en omgeving
    Aan een rivier & Aan het water
  • Capaciteit
    1-45 personen
  • Sfeer en uitstraling
    Modern design & Trendy
  • 6 ruimtes

Over

The Sandbox is een creatieve ruimte die zich aanpast aan jouw wensen en behoeften. We zijn gelegen in Little C in Rotterdam, wat zorgt voor New York-achtige vibes in dit mooie complex. Ons interieur is modern, kalm en licht, wat ervoor zorgt dat iedereen die ons bezoekt zich op zijn of haar gemak voelt. Van creatief tot zakelijk, we verwelkomen iedereen met open armen. Onze ruimte bestaat uit verschillende delen: de keuken/lounge, de Standard meeting room en de Creative meeting room. Deze ruimtes zijn gescheiden door geluiddichte glazen wanden en privacy gordijnen. Dit zorgt ervoor dat we elke denkbare opstelling voor je kunnen realiseren, van 2 tot 45 personen. Die dynamische en flexibele indeling zorgt ervoor dat we goed kunnen luisteren naar wat jij nodig hebt en de ruimte daarop kunnen aanpassen. Van fotoshoots tot teamdagen en van coaching sessies tot trainingen en workshops, we zien alles voorbij komen. Heb je een verzoek waarvan je niet zeker weet of we het kunnen faciliteren? Laat het ons weten, we denken graag met je mee.

WAT KOST HET?
Onze prijsstelling is simpel: €7,50 per persoon, per uur.

INCLUSIEF
Razendsnel glasvezel Wifi
Samsung Flip: een digitaal whiteboard en interactief presentatiescherm
Een fysiek whiteboard
Toolkit met alles wat je nodig hebt, van pennen tot post-its en whiteboard markers
Echt goede koffie (van Giraffe), lekkere thee en bruiswater
Fruit & gezonde snacks

EXTRA'S

  • Lunch, ontbijt of borrel kunnen wij voor je regelen met lokale ondernemers
  • Door ons uitgebreide netwerk van goede trainers en coaches kunnen we je ook helpen met de inhoud van je teamdag of evenement
  • Hostess die je tijdens je sessie ondersteunt
  • Een effectieve digitale meeting: onze MeetingOwl zorgt ervoor dat ook mensen op een andere locatie optimaal betrokken kunnen worden bij je evenement of vergadering
  • Lockers om je spullen veilig op te bergen
  • Ook te boeken buiten reguliere openingstijden
  • Break-out rooms voor kleine evenementen

PRAKTISCH

  • Via onze website kun je ook direct boeken en zie je de real-time beschikbaarheid
  • Onze benedenruimte waar de meeting rooms zich bevinden is toegankelijk per rolstoel
  • Je kunt in de buurt parkeren met een dagkaart (max 10 minuten lopen), maar we zijn ook heel goed bereikbaar met het openbaar vervoer en de fiets

VRAGEN?
Bel, mail of WhatsApp! We denken graag met je mee.

WAARVOOR KAN IK JULLIE RUIMTE BOEKEN?
Eigenlijk voor (bijna) alles wel! Want ook als het niet op deze lijst staat, denken we graag met je mee.

  • Teamdagen en teambijeenkomsten
  • Brainstormsessies
  • Vergaderingen
  • Trainingen
  • Workshops
  • Netwerk-evenementen
  • Evenementen
  • Fotoshoots
  • Heidesessie
  • Boardroom meeting
  • Bijeenkomsten in de culturele sector
  • En meer!

Faciliteiten

Uitstekend voor

  • 1-op-1 sessies
  • Bedrijfsfeest
  • Borrel
  • Brainstormsessie
  • Fotoshoot
  • Hybride event
  • Kick-off
  • Meerdaagse bijeenkomst

Algemene faciliteiten

  • Buitenruimte(n)
  • Exclusief te huur
  • Rolstoeltoegankelijk

Culinaire mogelijkheden

  • Eigen catering mogelijk
  • Externe cateraar mogelijk

Duurzaamheid

  • Aardgasvrij
  • Biologisch georiënteerd
  • Ledverlichting
  • Lokale catering
  • Overbodig voedsel gaat naar de voedselbank
  • Plastic, papier en glas wordt apart ingezameld
  • Seizoensgebonden catering
  • Voedselverspilling wordt tegengegaan

Technische faciliteiten

  • Basis AV-set
  • Bekabeld internet mogelijk
  • Glasvezelinternet
  • Plug & play
  • WiFi

Entertainment

  • Feest binnen mogelijk tot 23:00

Overige faciliteiten

  • Aanmeren op locatie mogelijk
  • Niet beschikbaar:Auto's kunnen naar binnen
  • Bereikbaar per watertaxi
  • Niet beschikbaar:Eigen parkeergelegenheid
  • Niet beschikbaar:Honden toegestaan
  • Hotels in de buurt op 10 minuten loopafstand
  • Laadpalen voor elektrische auto’s - 1 laadpalen aanwezig
  • Parkeren in nabije omgeving mogelijk

Bestanden

Dag van de Ondernemer.png
Martine MeijburgFounder
  • Direct in contact met de locatie!
  • Geen extra kosten
Dag van de Ondernemer.png
Martine MeijburgFounder
  • Direct in contact met de locatie!
  • Geen extra kosten

Binnenruimtes

Vergaderruimte 'The Standard'

Oppervlakte
15.75 m2
Capaciteit
2 tot 12 personen

Vergaderruimte 'The Creative'

Oppervlakte
25 m2
Capaciteit
2 tot 12 personen

'The Large' = The Standard + The Creative

Oppervlakte
37.5 m2
Capaciteit
8 tot 16 personen

Coachingroom 1:1

Oppervlakte
4 m2
Capaciteit
1 tot 2 personen

Event space

Oppervlakte
70 m2
Capaciteit
15 tot 45 personen

Buitenruimtes

Buitenzitje voor een 1:1 gesprek

Oppervlakte
5 m2
Capaciteit
1 tot 2 personen

Beoordelingen

Er zijn nog geen beoordelingen voor deze locatie. Wees de eerste die een beoordeling plaatst als je ervaring heb met deze locatie.

Locatie en omgeving

Vraag & antwoord

Hier vind je praktische informatie over de locatie.