The Sandbox Rotterdam

  • Lage und Umgebung
    An einem Fluss & Am Wasser
  • Kapazität
    1-45 Personen
  • Ambiente
    Modernes Design & Trendig
  • 6 Räume

Über

The Sandbox is een creatieve ruimte die zich aanpast aan jouw wensen en behoeften. We zijn gelegen in Little C in Rotterdam, wat zorgt voor New York-achtige vibes in dit mooie complex. Ons interieur is modern, kalm en licht, wat ervoor zorgt dat iedereen die ons bezoekt zich op zijn of haar gemak voelt. Van creatief tot zakelijk, we verwelkomen iedereen met open armen. Onze ruimte bestaat uit verschillende delen: de keuken/lounge, de Standard meeting room en de Creative meeting room. Deze ruimtes zijn gescheiden door geluiddichte glazen wanden en privacy gordijnen. Dit zorgt ervoor dat we elke denkbare opstelling voor je kunnen realiseren, van 2 tot 45 personen. Die dynamische en flexibele indeling zorgt ervoor dat we goed kunnen luisteren naar wat jij nodig hebt en de ruimte daarop kunnen aanpassen. Van fotoshoots tot teamdagen en van coaching sessies tot trainingen en workshops, we zien alles voorbij komen. Heb je een verzoek waarvan je niet zeker weet of we het kunnen faciliteren? Laat het ons weten, we denken graag met je mee.

WAT KOST HET?
Onze prijsstelling is simpel: €7,50 per persoon, per uur.

INCLUSIEF
Razendsnel glasvezel Wifi
Samsung Flip: een digitaal whiteboard en interactief presentatiescherm
Een fysiek whiteboard
Toolkit met alles wat je nodig hebt, van pennen tot post-its en whiteboard markers
Echt goede koffie (van Giraffe), lekkere thee en bruiswater
Fruit & gezonde snacks

EXTRA'S

  • Lunch, ontbijt of borrel kunnen wij voor je regelen met lokale ondernemers
  • Door ons uitgebreide netwerk van goede trainers en coaches kunnen we je ook helpen met de inhoud van je teamdag of evenement
  • Hostess die je tijdens je sessie ondersteunt
  • Een effectieve digitale meeting: onze MeetingOwl zorgt ervoor dat ook mensen op een andere locatie optimaal betrokken kunnen worden bij je evenement of vergadering
  • Lockers om je spullen veilig op te bergen
  • Ook te boeken buiten reguliere openingstijden
  • Break-out rooms voor kleine evenementen

PRAKTISCH

  • Via onze website kun je ook direct boeken en zie je de real-time beschikbaarheid
  • Onze benedenruimte waar de meeting rooms zich bevinden is toegankelijk per rolstoel
  • Je kunt in de buurt parkeren met een dagkaart (max 10 minuten lopen), maar we zijn ook heel goed bereikbaar met het openbaar vervoer en de fiets

VRAGEN?
Bel, mail of WhatsApp! We denken graag met je mee.

WAARVOOR KAN IK JULLIE RUIMTE BOEKEN?
Eigenlijk voor (bijna) alles wel! Want ook als het niet op deze lijst staat, denken we graag met je mee.

  • Teamdagen en teambijeenkomsten
  • Brainstormsessies
  • Vergaderingen
  • Trainingen
  • Workshops
  • Netwerk-evenementen
  • Evenementen
  • Fotoshoots
  • Heidesessie
  • Boardroom meeting
  • Bijeenkomsten in de culturele sector
  • En meer!

Einrichtungen

Geeignet für

  • Besprechung
  • Brainstorming-Session
  • Empfänge
  • Firmenfeier
  • Fotoshoot
  • Hybrider Event
  • Kick-off
  • Mehrtägige Veranstaltung

Allgemeine Einrichtungen

  • Außenbereich(e)
  • Exklusiv mietbar
  • Rollstuhlgerecht

Kulinarische Optionen

  • Eigenes Catering möglich
  • Externer Caterer möglich

Nachhaltigkeit

  • Erdgasfrei
  • LED-Beleuchtung
  • Lebensmittelverschwendung wird vermieden
  • Lokales Catering
  • Mülltrennung
  • Saisonale Verpflegung
  • Wärmepumpe
  • Wärmerückgewinnungssystem (WRG)

Technische Einrichtungen

  • Basis AV-System
  • Glasfaserinternet
  • Kabelgebundener Internetzugang möglich
  • Plug and Play
  • WLAN

Unterhaltung

  • Party drinnen möglich until 23:00

Weitere Einrichtungen

  • Anlegen vor Ort möglich
  • Nicht verfügbar:Autos können reingefahren werden
  • Erreichbar mit dem Wassertaxi
  • Hotels in der Nähe within 10 minutes walking distance
  • Nicht verfügbar:Hunde erlaubt
  • Ladestationen für Elektroautos - 1 charging stations available
  • Nicht verfügbar:Lastwagen können hineingefahren werden
  • Parken in der Nähe möglich

Dateien

Dag van de Ondernemer.png
Martine MeijburgFounder
  • Direkter Kontakt mit der Location!
  • Keine zusätzlichen Kosten
Dag van de Ondernemer.png
Martine MeijburgFounder
  • Direkter Kontakt mit der Location!
  • Keine zusätzlichen Kosten

Innenbereiche

Vergaderruimte 'The Standard'

Oberfläche
15.75 m2
Kapazität
2 bis 12 Personen

Vergaderruimte 'The Creative'

Oberfläche
25 m2
Kapazität
2 bis 12 Personen

'The Large' = The Standard + The Creative

Oberfläche
37.5 m2
Kapazität
8 bis 16 Personen

Coachingroom 1:1

Oberfläche
4 m2
Kapazität
1 bis 2 Personen

Event space

Oberfläche
70 m2
Kapazität
15 bis 45 Personen

Außenbereiche

Buitenzitje voor een 1:1 gesprek

Oberfläche
5 m2
Kapazität
1 bis 2 Personen

Bewertungen

Es gibt noch keine Bewertungen für diese Location. Seien Sie der Erste, der eine Bewertung abgibt, wenn Sie Erfahrung mit dieser Location haben.

Location und Umgebung