The Sandbox Rotterdam

  • Location and surroundings
    By the river & By the waterfront
  • Capacity
    1-45 persons
  • Atmosphere and appearance
    Contemporary design & Trendy
  • 6 spaces

About

The Sandbox is een creatieve ruimte die zich aanpast aan jouw wensen en behoeften. We zijn gelegen in Little C in Rotterdam, wat zorgt voor New York-achtige vibes in dit mooie complex. Ons interieur is modern, kalm en licht, wat ervoor zorgt dat iedereen die ons bezoekt zich op zijn of haar gemak voelt. Van creatief tot zakelijk, we verwelkomen iedereen met open armen. Onze ruimte bestaat uit verschillende delen: de keuken/lounge, de Standard meeting room en de Creative meeting room. Deze ruimtes zijn gescheiden door geluiddichte glazen wanden en privacy gordijnen. Dit zorgt ervoor dat we elke denkbare opstelling voor je kunnen realiseren, van 2 tot 45 personen. Die dynamische en flexibele indeling zorgt ervoor dat we goed kunnen luisteren naar wat jij nodig hebt en de ruimte daarop kunnen aanpassen. Van fotoshoots tot teamdagen en van coaching sessies tot trainingen en workshops, we zien alles voorbij komen. Heb je een verzoek waarvan je niet zeker weet of we het kunnen faciliteren? Laat het ons weten, we denken graag met je mee.

WAT KOST HET?
Onze prijsstelling is simpel: €7,50 per persoon, per uur.

INCLUSIEF
Razendsnel glasvezel Wifi
Samsung Flip: een digitaal whiteboard en interactief presentatiescherm
Een fysiek whiteboard
Toolkit met alles wat je nodig hebt, van pennen tot post-its en whiteboard markers
Echt goede koffie (van Giraffe), lekkere thee en bruiswater
Fruit & gezonde snacks

EXTRA'S

  • Lunch, ontbijt of borrel kunnen wij voor je regelen met lokale ondernemers
  • Door ons uitgebreide netwerk van goede trainers en coaches kunnen we je ook helpen met de inhoud van je teamdag of evenement
  • Hostess die je tijdens je sessie ondersteunt
  • Een effectieve digitale meeting: onze MeetingOwl zorgt ervoor dat ook mensen op een andere locatie optimaal betrokken kunnen worden bij je evenement of vergadering
  • Lockers om je spullen veilig op te bergen
  • Ook te boeken buiten reguliere openingstijden
  • Break-out rooms voor kleine evenementen

PRAKTISCH

  • Via onze website kun je ook direct boeken en zie je de real-time beschikbaarheid
  • Onze benedenruimte waar de meeting rooms zich bevinden is toegankelijk per rolstoel
  • Je kunt in de buurt parkeren met een dagkaart (max 10 minuten lopen), maar we zijn ook heel goed bereikbaar met het openbaar vervoer en de fiets

VRAGEN?
Bel, mail of WhatsApp! We denken graag met je mee.

WAARVOOR KAN IK JULLIE RUIMTE BOEKEN?
Eigenlijk voor (bijna) alles wel! Want ook als het niet op deze lijst staat, denken we graag met je mee.

  • Teamdagen en teambijeenkomsten
  • Brainstormsessies
  • Vergaderingen
  • Trainingen
  • Workshops
  • Netwerk-evenementen
  • Evenementen
  • Fotoshoots
  • Heidesessie
  • Boardroom meeting
  • Bijeenkomsten in de culturele sector
  • En meer!

Facilities

Suitable for

  • 1-on-1 sessions
  • Brainstorming session
  • Company party
  • Drink
  • Hybrid event
  • Kick off
  • Meeting
  • Multi-day event

General facilities

  • Exclusively for rent
  • Outdoor space(s)
  • Wheelchair accessible

Culinary options

  • External caterer possible
  • Own catering possible

Sustainability

  • Biologically oriented
  • Food waste is prevented
  • Heat pump
  • Heat recovery system (HEW)
  • LED-lights
  • Local catering
  • Natural gas free
  • Plastic, paper and glass are collected separately

Technical facilities

  • Basic AV set
  • Fiber optic internet
  • Plug-and-play
  • WiFi
  • Wired internet access possible

Entertainment

  • Party inside possible until 23:00

Other facilities

  • Accessible by water taxi
  • Unavailable:Cars can be driven inside
  • Charging stations for electric cars - 1 charging stations available
  • Unavailable:Dogs allowed
  • Hotels nearby within 10 minutes walking distance
  • Mooring on site possible
  • Parking nearby possible
  • Unavailable:Private parking space

Files

Dag van de Ondernemer.png
Martine MeijburgFounder
  • Direct contact with the venue!
  • No extra costs
Dag van de Ondernemer.png
Martine MeijburgFounder
  • Direct contact with the venue!
  • No extra costs

Indoor Spaces

Vergaderruimte 'The Standard'

Surface
15.75 m2
Capacity
2 until 12 people

Vergaderruimte 'The Creative'

Surface
25 m2
Capacity
2 until 12 people

'The Large' = The Standard + The Creative

Surface
37.5 m2
Capacity
8 until 16 people

Coachingroom 1:1

Surface
4 m2
Capacity
1 until 2 people

Event space

Surface
70 m2
Capacity
15 until 45 people

Outdoor Spaces

Buitenzitje voor een 1:1 gesprek

Surface
5 m2
Capacity
1 until 2 people

Reviews

This venue has no reviews. Be the first to place a review if you have any experience with this venue.

Location and surroundings