Fletcher Landgoed Hotel Holthurnsche Hof
- Loctie en omgevingBosrijke omgeving & In het bos
- Capaciteit2-400 personen
- Sfeer en uitstralingHotel Chic & Huiselijk
- 16 ruimtes
Onderdeel van
Over
Welkom bij Fletcher Landgoed Hotel Holthurnsche Hof, een historische eventlocatie die u keer op keer zal weten te verbazen! Het is de combinatie van een modern zalencentrum, het 17e-eeuwse landhuis en de op het landgoed gelegen authentieke kapel die garant staat voor oneindig veel zakelijke mogelijkheden. Deze rijke geschiedenis van het hotel zal zeker niet onopgemerkt voorbijgaan tijdens uw verblijf of bijeenkomst. Gelegen in een prachtige, groene omgeving nabij Nijmegen, is Fletcher Landgoed Hotel Holthurnsche Hof een uniek congrescentrum dat uw inspiratie zal aanwakkeren. Het toegewijde team van het hotel staat voor u klaar om u te helpen bij het organiseren van een event dat uw collega's of zakelijke relaties nooit zullen vergeten
Capaciteit en mogelijkheden:
De 16 flexibel in te delen zalen in dit hotel hebben een capaciteit tot wel 400 personen wat inhoudt dat we voor ieder type meeting wel een passende zaal hebben! Echter kunt u hier natuurlijk ook terecht voor uw events zoals bedrijfspresentaties, congressen en seminars welke u niet alleen indoor, maar ook outdoor kunt organiseren op het prachtige landgoed. Met een totale eventoppervlakte van wel 1000m2 zijn er meer dan genoeg mogelijkheden!
F&B:
Dit hotel beschikt over vele faciliteiten waaronder een culinair à a carte restaurant waar terecht kunt voor ontbijt, lunch en diner samen met uw gezelschap. Zelfs hier kunt u genieten van een prachtig uitzicht op de groene omgeving. Daarnaast biedt dit unieke, historische hotel ook mogelijkheden tot private dining. Bijvoorbeeld in onze bijzondere kapel!
De voordelen:
Uw event volledig op maat!
16 flexibel in te delen, multifunctionele vergaderzalen
Capaciteit tot 400 personen
57 hotelkamers voor aansluitende overnachtingen
Unieke kapel voor uw meetings
Gecombineerd ruim 1000m2 eventoppervlakte
Altijd één centraal aanspreekpunt
Contact:
Als u benieuwd bent geworden naar de mogelijkheden en graag kennis wilt maken, neem dan vrijblijvend contact met ons op. Ons enthousiaste team staat voor u klaar!
Faciliteiten
Uitstekend voor
- 1-op-1 sessies
- 21 diner
- Babyborrel
- Babyshower
- Barbecue
- Bedrijfsfeest
- Bedrijfsfestival
- Beurs
Algemene faciliteiten
- Binnenplaats
- Buitenruimte(n)
- Dakterras
- Exclusief te huur
- Lift aanwezig voor alle verdiepingen
- Overnachten op locatie mogelijk
- Rolstoeltoegankelijk
- Rolstoeltoegankelijk toilet
Culinaire mogelijkheden
- Barbecue mogelijk
- Eigen catering mogelijk
- Externe cateraar mogelijk
- Foodtrucks mogelijk
- Private dining mogelijk
- Restaurant aanwezig
Duurzaamheid
- Elektrische oplaadpalen
- Ledverlichting
- Seizoensgebonden catering
- Voedselverspilling wordt tegengegaan
Technische faciliteiten
- Basis AV-set
- Bekabeld internet mogelijk
- Plug & play
Entertainment
- Achtergrondmuziek buiten toegestaan
- Band toegestaan
- DJ toegestaan
- Feest binnen mogelijk tot 02:00
- Feest buiten mogelijk tot 01:00
- Microfoons aanwezig
Overige faciliteiten
- Niet beschikbaar:Aanmeren op locatie mogelijk
- Niet beschikbaar:Auto's kunnen naar binnen
- Niet beschikbaar:Bereikbaar per watertaxi
- Eigen parkeergelegenheid - 100 parkeerplaatsen aanwezig op de locatie
- Niet beschikbaar:Honden toegestaan
- Niet beschikbaar:Hotels in de buurt
- Laadpalen voor elektrische auto’s - 2 laadpalen aanwezig
- Niet beschikbaar:Mobiele laadpalen beschikbaar op aanvraag
Binnenruimtes
Kamers
9.8 (3 beoordelingen)
De totaalscore wordt gebaseerd op meerdere bronnen. Dit kan afwijken van de getoonde beoordelingen.
Locatie en omgeving
Vraag & antwoord
Hier vind je praktische informatie over de locatie.