Het Wapen van Amsterdam
- Fläche150 m2
- Kapazität50-175 Personen
- AmbienteKlassisch & Maritim
Über
Kom aan boord van Het Wapen van Amsterdam!
Wil je een boot huren in Amsterdam voor een grote groep van 80-90-100 tot maar liefst 175 personen? Het Wapen van Amsterdam, een trots schip van Rederij de Nederlanden, is de perfecte keuze.
Dit verrassende en veelzijdige schip biedt eindeloze mogelijkheden voor vaartochten en gelegenheden. Van feesten tot recepties, borrels en bedrijfsuitjes – Het Wapen van Amsterdam is de ideale varende locatie. Ook voor een huwelijk of jubileum biedt dit stijlvolle salonschip de perfecte ambiance.
Stap aan boord van Het Wapen van Amsterdam en ervaar de gastvrijheid en luxe van Rederij de Nederlanden!
Dit schip is de perfecte locatie voor jouw event. Boot huren Amsterdam voor 80-90-100 tot maar liefst 175 personen? Bekijk de verschillende mogelijkheden en vraag een offerte aan voor meer informatie.
Het Wapen van Amsterdam is de grootste nog varende salonboot van Amsterdam en omstreken. De boot stamt uit 1948 en is ontworpen door Herrn Dr. Ryniker, schiffbau ingenieur uit Basel in opdracht van het Berner Alpenbahn-Gesellschaft in Bern. Het schip is gefabriceerd door scheepswerf Eugen Herbosch in Antwerpen. Ruim 50 jaar heeft het schip dienst gedaan in de vaart op de Thuner- en Brienzersee met als thuishaven Interlaken. Het schip werd op 22 mei 1950 gedoopt als MS Rothorn.
In 2001 werd het schip door Rederij de Nederlanden aangekocht. Het schip was inmiddels uit de vaart. In opdracht van Rederij de Nederlanden heeft scheepsontwerper een plan opgesteld voor de restauratie. Scheepswerf Boxce fabriceerde het benodigde staalwerk en de motorinbouw. De firma H20P was verantwoordelijk voor het timmerwerk, dit alles in eigen beheer en onder regie van Klaas Pater. Op 10 september 2004 werd het Wapen van Amsterdam bij het Scheepvaartmuseum in Amsterdam door de dijkgraaf Johan de Bondt gedoopt.
Einrichtungen
Geeignet für
- 21 Dinner-Party (21. Geburtstag)
- Abendessen
- Babyparty (nach der Geburt)
- Babyshower
- Beförderungsparty
- Besprechung
- Brainstorming-Session
- Empfänge